Termeni si conditii de folosire
Contract la distanta
I. Introducere (definitii si termeni)
Magazinul virtual aflat la adresa: https://www.azhome.ro, denumit in continuare azhome, este intretinut si administrat de SC GOGIVA SRL, inregistrată la Registrul Comerțului sub nr: J5/325/02.03.2015, avand CUI: 34174273, atribut fiscal: RO, CIF RO34174273, sediul social in Oradea, str. Calea Clujului nr. 251, jud. Bihor, Romania, telefon +40-770-725-489 și contul bancar IBAN: RO69RNCB0032144947220001, deschis la BCR si cont Trezorerie: RO80TREZ0765069XXX022572, denumit in continuare Vanzator. Prin utilizarea azhome, utilizatorul, isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile de utilizare descrise mai jos, denumite in continuare Contract la distanta. Contractul poate fi modificat, fara a avea obligatia de a anunta aceste modificari si fara o notificare prealabila, prin simpla afisare pe azhome a contractului modificat. Toate drepturile si obligatiile ce decurg ca urmare a administrarii azhome revin in intregime SC GOGIVA SRL. Informatiile oferite pe azhome sunt oferite in limba romana fara a exclude si alte limbi. Contractul de vanzare se incheie in limba romana.
Termeni:
Urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:
AZHOME: magazin virtual sau site sau magazin online sau webshop, aflat pe domeniul azhome.ro la urmatoarea adresa de internet https://www.azhome.ro
MAGAZIN VIRTUAL: pagini web, care se afla la adresa www.azhome.ro, prin intermediul caruia utilizatorul are acces la informatii privind produsele comercializate de SC GOGIVA SRL.
VANZATOR: SC GOGIVA SRL
UTILIZATOR: orice persoana care viziteaza sau interactioneaza cu situl azhome
CLIENT: persoana fizica sau juridica care plaseaza o comanda pe azhome si care a acceptat termenii si conditiile acestui contract la distanta.
COMANDA: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul transmite Vanzatoului prin intermediul sitului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe azhome.ro
CONTRACT: reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Client, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si Clientului, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze produsele si serviciile iar Clientul este de accord sa primeasca si sa plateasca aceste produse si servicii respectand termenii si condiitiile enuntate.
AWB: document de transport emis de firma de curierat, ce insoteste exepedierea fiecarui colet pentru identificare unica si urmarirea acestuia.
II. Continutul azhome si politica de vanzare online
Azhome permite accesul neconditionat la continutul sau oricarui utilizator cu varsta de peste 18 ani. Intregul continut al azhome compus din imagini, texte, logo-uri, sigle, filme, prezentari, descrieri etc. este proprietatea azhome. Prin continutul sau, azhome comercializeaza bunuri si produse. Toate preturile afisate aferente bunurilor comercializate contin tva conform legislatiei in vigoare. Intregul continut al azhome are un caracter informativ si nu reprezinta o obligativitate contractuala. Desi azhome face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor prezentate pe site, rareori bunurile livrate pot diferi prin forma, prezentare sau continut. Aceste diferente provin in special de la producatorii sau furnizorii nostrii. Clientul are dreptul de a returna bunul achizitionat, valoarea achitata fiind returnata integral de catre azhome. O valoare minima de 25 ron fara TVA este necesara pentru a finaliza orice comanda pe site.
III. Comanda, confirmarea, prelucrarea si facturarea comenzilor
Clientul poate achizitiona produsele comercializate prin intermediul azhome la pretul afisat, aferent fiecarui produs, prin selectarea si adaugarea lor in cosul de cumparaturi, urmand pasii spre finalizarea comenzii. Comenzile pot fi plasate oricand, insa perioada de procesare a acestora se desfasoara zilnic in intervalul orar 9-16 pentru comenzile venite din Romania si in intervalul 9-12 pentru comenzile venite din Ungaria sau Bulgaria. Comenzile venite dupe aceste ore vor fi porcesate in urmatoarea zi lucratoare. Comenzile plasate in zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale din Romania vor fi procesate in urmatoarea zi lucratoare. Clientul are obligatia, in cadrul procesului de comanda, sa furnizeze datele solicitate intr-un mod corect si complect. De asemenea este de acord sa fie contactat de catre reprezentantii azhome in orice situatie necesara. Dupa primirea comenzii in sistemul azhome, un email de confirmare va fi trimis clientului. Apoi se incepe procesul de pregatire a comenzii iar cand aceasta este gata, va fi livrata clientului in conformitate cu datele introduse in procesul de comanda. In situatia in care clientul a ales alta modalitate de plata decat plata ramburs, cum ar fi virament bancar sau plata cu cardul, livrarea se va face dupa intrarea banilor in contul Vanzatorului. Pe tot parcursul pregatirii si livrarii coletului, clientul va primi email-uri de notificare cu fiecare stadiu. Pentru fiecare comanda confirmata, azhome va emite clientului o factura fiscala corespunzatoare bunurilor din comanda, motiv pentru care clientul are obligatia de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare, corect si integral. Factura in original se va regasi in colet alaturi de produsele comandate. In cazul in care factura nu este prezenta, clientul va trimite o sesizare la adresa: office@azhome.ro. Clientul are dreptul de a anula orice comanda plasata. In situatia in care, la momentul anularii, comanda a fost predata curierului, clientul va achita contravaloarea transportului. Azhome poate anula orice comanda efectuata de catre client chiar daca aceasta a fost confirmata sau a fost achitata integral, fara o notificare prealabila, dar se obliga sa aduca la cunostiinta clientului aceasta decizie prin una dintre metodele de contact mentionate in procesul de comanda (telefon , e-mail), urmand ca in cazul in care bunul/produsul au fost achitate, sa restituie banii integral catre client, in termen de maxim 14 de zile lucratoare de la data efectiva a incasarii platii, fara nici o obligatie ulterioara pentru azhome si fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
IV. Conditii de plata
Modalitatile de plata acceptate sunt:
- Virament bancar (ordin de plata)
- Plata cu cardul (on-line)
- In numerar prin intermediul curierului (ramburs), la momentul predarii comenzii.
In cazul platilor cu cardul online, azhome nu percepe nici un comision suplimentar clientului, insa acesta poate plati comisione percepute de banca emitenta a cardului sau reiesite din conversia monetara, in situatia in care cardul este in alta valuta, etc. Prin urmare azhome nu poate fi facut responsabil de nici un cost suplimentar suportat de client. Datele cardului nu vor fi accesibile azhome si nici nu vor fi stocate de catre azhome. Entitatea autorizata de catre azhome sa proceseze platile este procesatorul de plati SC LIBRA INTERNET BANK SA, societate care functioneaza conform legislatiei in vigoare si avand date de autentificare dupa cum urmeaza: Cod unic de inregistrare 8119644, numar de ordine in Registrul Comertului J40/334/1996, inregistrata in Registrul Bancar sub nr RB-PJR-40-037/18.02.1999, numar inregistrare ca operator de date cu caracter personal: 25819, e-mail: info@librabank.ro, www.librabank.ro. Tranzactiile se realizeaza exclusiv prin sistemele informatice ale procesatorului de plati, in conditii de maxima siguranta garantate de procesator. Azhome nu poate fi facut raspunzator sub nici o forma de eventualele pierderi suferite de client la achizitia bunurilor/produselor prin card bancar, orice litigii in acest sens disputandu-se intre client si procesatorul de plati.
V. Livrarea
Dupa procesarea comenzii si a datelor din comanda, azhome va livra bunurile catre client, la adresa furnizata de acesta in procesul de finalizare a comezii. Azhome livreaza produsele conform modalitatii de livrarea aleasa de client in procesul de finalizare a comenzii. Costurile transportului sunt afisate si detaliate in acest proces. Termenul de livrare pentru comenzile din Romnaia este in general de o zi lucratoare de la data plasarii comenzii, iar pentru comenzile din Ungaria sau Bulgaria de 3 zile lucratoare, insa rareori poate dura mai mult, situatie in care clientul va fi informat prin mijloacele de contact furnizate in procesul de comanda, avand libertatea de a decide asupra finalitatii acestei situatii.
VI. Garantii
Toate produsele comercializate prin intermediul azhome sunt noi. Toate produsele comercializate de azhome beneficiaza de certificat de conformitate si de garantia oferita de producator, conform legislatiei in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare).
VII. Transferul proprietatii
Contractul este considerat încheiat atunci cand Clientul primeste de la curier produsele comandate si semneaza de primiere documentul AWB. Clientul devine proprietarul de drept al bunul achizitionat la predarea produsului, cu conditia achitarii integrale a pretului.
VIII. Returnarea produselor
Clientul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile de la predarea acestora, fara a fi nevoit sa justifice decizia. Totusi, pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre, in procesul de returnare va rugam sa mentionanti ce anume v-a nemultumit.
Indiferent de motivele returnarii, taxa de transport nu va fi restituita. Cheltuielile de transport rezultate in urma returnarii revin in totalitate in sarcina clientului. Transportul si organizarea lui fiind un serviciu extern si independent de azhome.
Nu se accepta retur produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgaraieturi, urme de folosire, etc. Va informam ca eventualele reclamatii privind deficientele estetice ale produselor precum cele enumerate anterior, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea se comunica in scris Vanzatorului prin oricare din mijloacele de contact evidentiate pe site in primele 24 ore de la momentul preluarii produsului de la curier. Azhome va rambursa contravaloarea bunurilor in termen de maxim 14 de zile lucratoare de la data preluarii bunului returnat. Conform legislatiei in vigoare, returnarea produselor la cumparare este aplicata doar Clientilor persoane fizice. Daca Clientul doreste schimbarea articolului cu un altul la fel si acesta nu mai este disponibil pe stoc, atunci Clientul poate opta pentru returnarea banilor sau achizitia altui articol.Mai multe detalii despre politica azhome de retur gasiti aici.
IX. Limitarea raspunderii / declinarea responsabilitatii/ alte clauze
In situatii exceptionale, azhome isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la continutul sau, partial sau integral, oricarui utilizator, in cazul in care considera ca, in baza actiunilor acestuia, ar putea prejudicia in orice fel azhome. Utilizatorul are dreptul de a fi informat cu privire la motivele care au stat la baza acestei decizii si se poate adresa azhome pentru a cere lamuriri. Toate produsele sunt disponibile in limita stocului si faptul ca o comanda a fost plasata de catre Client si confirmata de catre azhome, nu reprezinta un angajament contractual. Intregul continut al azhome este cu titlu informativ, ca si exemplu si nu reprezinta o obligatie contractuala, produsele/bunurile, preturile, amabalajele pot diferi ca forma, caracteristici, design si continut de cele prezentate pe site. Prin crearea si utilizarea unui cont, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului iar in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau. Azhome nu cunoaste si nu are acces la parola clientului, iar in cazul uitari parolei si solicitarii alteia noi, este activat un proces automat de generare a unei parole noi pe care clientul o poate modifica ulterior din contul sau de client in sectiunea: Informatii personale. SC GOGIVA SRL nu poate fi trasa la raspundere de eventualele daune aparute in timpul exploatarii produselor, pozitia acesteia fiind doar de re-vanzator. Valoarea maxima a obligatiilor societatii fata de orice client este valoarea sumelor incasate de la clientul respectiv. Cheltuielile conexe (taxa livrare, comisioane banci, etc) revin in seama clientului. Azhome nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe site.
X. Politica de confidentialitate
Datele cu caracter personal solicitate de azhome sunt necesare intocmirii facturii, a informarii clientului cu privire la stadiul comenzii, la promotiile desfasurate, pentru livrarea efectiva a produselor/bunurilor comandate, a intocmirii de statistici de dezvoltare, de cercetare de piata, de marketing, de publicitate, etc. Azhome se obliga sa foloseasca toate informatiile colectate de buna credinta si numai in aceste scopuri. Azhome se obliga sa nu vanda si sa nu divulge sub nici o forma informatiile colectate in acest sens unei terte parti, alta inafara de partenerii contractuali ai societatii si in afara organelor mentionate de prevederile legale in vigoare in Romania. De aceea, Clientul are obligatia sa furnizeze datele solicitate corect si in intregime. Clientul beneficiaza de toate drepturile conferite de Regulamentul UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si in special: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei. Mai multe detalii prinvind politica noastra de confidentialitate gasiti aici.
XI. Forta majora
Niciuna dintre părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, in afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
XII. Litigii
Orice litigiu aparut intre azhome.ro si Clientii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca litigiul nu se poate stinge pe cale amiabila, aceasta competenta revine instantelor judecatoresti de la sediul SC GOGIVA SRL.