Politica de retur

Informatii privind modalitatea si procedura de returnare a produselor comandate pe azhome.ro

Este normal sa te razgandesti!

Pentru noi este important ca tu sa fi multumimt de achizitia facuta pe azhome.ro

Daca nu esti complect multumit ai 14 zile pentru a returna produsele fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Azhome este alaturi de tine si la fel de simplu cum ai comandat, simplu si returnezi, urmand pasii  si conditiile detaliate in continuare.

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014, Clientul are dreptul sa returneze produsele achizitionate in termen de 14 zile de la receptia coletului fara a invoca un motiv. Totusi pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre si a intelege ce anume trebuie sa imbunatatim, in procesul de returnare va rugam sa detaliati decizia de retur.

Azhome, se obliga sa returneze integral banii incasati pentru produsele returnate in maxim 14 de zile lucratoare de la receptia si acceptarea returului, mai putin costul aferent transportului comenzii.

Restituirea se va efectua conform optiunii exprimate in scris de catre client fie sub forma de cupon cadou cu o valoarea egala pretului incasat pentru produsele returnate mai putin costul transportului aferent livrarii produselor , fie sub forma de transfer bancar in contul indicat in scris de catre client cu o valoare egala cu pretul incasat mai putin costul transportului aferent livrarii produselor.

Pentru a putea returna un produs, acesta trebuie sa fie in starea in care l-ati primit, fara urme de uzura, folosire, zgaraieturi, ciobituri sau lovituri. Va informam ca eventualele reclamatii privind deficientele estetice ale produselor precum cele enumerate mai sus vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea se reclama in scris in primele 12 ore de la momentul predarii produsului.

Cheltuielile directe de returnare a produselor cum ar fi: transportul, diferite comisioane, etc, revin exclusiv in sarcina Clientului.

Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, atunci trebuiesc returnate si acestea.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Cupoanele cadou nu pot fi returnate !

Cum returnez un produs

Aceseaza  sectiunea “istoric si detalii ale comenzilor” a contului tau de client.

Alege comanda din care vrei sa returnezi produse si da click pe linkul “detalii”

Bifeaza articolele pe care doresti sa le returnezi si in chenarul de sub “cantitate” selecteaza cate bucati doresti sa returnezi. Scrie apoi ce nu ti-a placut in chenarul de dedesupt si apasa butonul “solicita o returnare”.

Poti urmarii statusul solicitarilor de retur din sectiunea “retur de marfa” a contului tau.

Dupa ce vom primi solictarea de retur si vom schimba statusl in “se asteapta coletul returnat”, puteti sa ne trimite-ti coletul. Dupa ce acesta va ajunge la noi va fi analizat iar daca sunt indeplinite conditiile de retur statusul se va schimba in “solicitare de retur finalizata”, urmand ca banii sa fie returnati in contul bancar indicat de dvs. in termen de max 14 zile lucratoare.