Intrebari si raspunsuri



1. Cum pot sa-mi modific paroal?

Mai intai trebuie sa te loghezi in contul tau de client. Apoi fa click pe “Informatii personale”. In campul “parola” introdu parola ta actuala iar in campul “parola noua” introdu noua parola dorita. Fa click pe butonul “Salveaza”.

2.Am uitat parola de logare, cum pot sa ma loghez in cont?

Atentie! AZHOME nu cunoaste si nu are acesa la parola dvs!

In cazul in care ai uitat parola, noua parola va fi generata de sistem in mod automat si aleatoriu. Fa click pe linkul “Ai uitat parola?” din pagina de logare, apoi introdu adresa ta e-mail pe care ai folosit-o la creearea contului. Apoi vei primi un email cu noua parola pe care o poti schimba ulterior din contul tau. 

 

3.Cum vad factura mea si cum intru in posesia ei?

Factura ta este trimisa in interiorul coletului care contine articolele comandate. Daca nu este prezenta contacteaza-ne si iti vom trimite o copie in format electronic.

 

4.Cum returnez un produs?

Afla citind sectiunea “Politica de retur”.

 

5.Cum vad factura mea de retur si cum intru in posesia ei?

O copie a facturii tale de retur va fi trimisa pe adresa de email indicata la inregistrare. 

 

6. Ce este un cupon si cum se obtine?

Cuponul, este un discount sub forma de cod, generat de magazinul nostru in urmatoarele situatii:

  • ü  Ai returnat unul sau mai multe produse achizitionate si ai optat pentru aceasta varianta de rambursare a banillor.
  • ü  Esti un client fidel si prin urmare AZHOME iti acorda drept rasplata un discount pentru viitoarele tale cumparaturi in cadrul magazinului nostru.

 

7.Cum folosesc un cupon?

Pur si simlu copiaza codul aferent cuponului si insereaza-l in procesul de plata al viitoarei tale comenzi in campul indicat.Gasesti acest cod in "Contul meu".